Kategorie: Nástěnka

Na Zelený čtvrtek jsme se v 9:00 hodin ráno sešli na nádraží v Litoměřicích a už se jelo na další nezapomenutelný výlet. Po pěti hodinách cesty a několika přestupech nás čekala konečná stanice v Teplicích nad Metují. V krásném prostředí Adršpašských skal jsme se ubytovali ve školní tělocvičně, vybalili domácí svačiny a odpočívali po náročné cestě. Odpočinek ovšem netrval dlouho, protože když jsme si prohlédli všechny kouty tělocvičny, tak jsme našli spoustu věcí, se kterými se dalo řádit od rána do večera. Nejen míče, ale i trampolína se staly velmi oblíbenými hračkami, které nás nenechaly chvíli v klidu.

V pátek dopoledne jsme hráli  hry v tělocvičně, protože počasí nám moc nepřálo.  Ale po výborném obědě se venku vyjasnilo a my jsme podnikli hon za pokladem přímo do skal. Poklad jsme získali a s dobrým pocitem se vraceli zpět k večeři. V sobotu jsme vyrazili do Police nad Metují, do muzea stavebnice Merkur, kde se líbilo nejen dětem, ale i dospělým. Po prohlídce nás čekaly stoly plné součástek, ze kterých jsme si mohli postavit cokoliv nás napadlo. Nikomu se nechtělo opouštět své výtvory, ale byl čas jít na vlak. Večer jsme si zpestřili zpěvem a kytarou a po dlouhém dnu se nám krásně usínalo. Dalšího rána jsme hráli míčové, deskové nebo karetní hry. Odpoledne jsme uklidili, zabalili si a vydali se na cestu domů. Celé čtyři dny nám utekly jako voda, ale to už tak bývá, když se člověk dobře baví.